...SELAMAT DATANG KE LAMAN RASMI SK KAMPUNG FIKRI SUNGAI TONG (SKK) 21500 SETIU TERENGGANU...~~~BERSATU..SETIA..BERJASA~~~
“Dalam hidup ini adakalanya kita perlu menangis, agar kita sedar hidup ini bukan hanya untuk bergembira & berketawa, adakalanya kita perlu ketawa agar kita tahu menghargai nilai setitis air mata, kalau kita tidak merasa kesulitan hari ini, kita tidak akan rasai kemanisan kemudian hari, tidak salah untuk sesekali kita perlu DERITA untuk mengenal erti BAHAGIA...sesekali kita perlu KECEWA untuk kita kenal erti KEJAYAAN...sesekali kita perlu MENANGIS untuk kita syukuri NIKMAT yang diberi...sesekali kita perlu TERHIRIS untuk kita kenal DIRI SENDIRI...."

Monday 20 May 2019

MAJLIS KHATAM AL-QURAN & IFTAR

20 Mei 2019 - 15 Ramadhan 1440h , SK FirST telah mengadakan Majlis Khatam Al-Quran dan Berbuka Puasa Sempena Ihya’ Ramadhan Anjuran Panitia Pendidikan Islam.
Majlis ini adalah majlis tahunan SK FirST bagi meraikan warga sekolah yang berjaya mengkhatamkan Al-Quran di bulan Ramadhan.
Pertandingan nasyid dan iqamat turut diadakan pada tahun ini untuk memeriahkan lagi majlis.
 Terima kasih kepada Mamadil Susu Rizqi kerana menaja susu untuk semua warga pada majlis semalam
 Akhir kata kerjasama dan sokongan semua warga SK FirST, pihak pengurusan mengucapkan jutaan terima kasih. Didoakan semoga segala amalan dan kebajikan yang kita lakukan di Ramadan kali ini diterima dan mendapat keredhaan dari Allah S.W.T.

No comments:

Post a Comment