...SELAMAT DATANG KE LAMAN RASMI SK KAMPUNG FIKRI SUNGAI TONG (SKK) 21500 SETIU TERENGGANU...~~~BERSATU..SETIA..BERJASA~~~
“Dalam hidup ini adakalanya kita perlu menangis, agar kita sedar hidup ini bukan hanya untuk bergembira & berketawa, adakalanya kita perlu ketawa agar kita tahu menghargai nilai setitis air mata, kalau kita tidak merasa kesulitan hari ini, kita tidak akan rasai kemanisan kemudian hari, tidak salah untuk sesekali kita perlu DERITA untuk mengenal erti BAHAGIA...sesekali kita perlu KECEWA untuk kita kenal erti KEJAYAAN...sesekali kita perlu MENANGIS untuk kita syukuri NIKMAT yang diberi...sesekali kita perlu TERHIRIS untuk kita kenal DIRI SENDIRI...."

Tuesday 12 July 2011

larian 1M 1S 1Malaysia






Pada 2 Julai 2011 Larian Serentak 1Murid 1Sukan 1Malaysia berlangsung di seluruh negara.Tidak terkecuali Sk Kg Fikri (Sg Tong).

Larian disertai murid-murid tahap 1 dan tahap 2 dan semua warga sekolah. Aktiviti memanaskan badan diadakan sebelum larian bermula. Murid-murid, guru-guru dan kakitangan sekolah begitu bersemangat untuk sama-sama berlari.

Seluruh Warga Sekolah Kebangsaan Kampung Fikri (Sg Tong) mengucapkan terima kasih kepada semua pihak yang telah terlibat secara langsung dan tidak langsung sehingga Program Larian Serentak 1M1S1M berjaya dijalankan.

No comments:

Post a Comment