...SELAMAT DATANG KE LAMAN RASMI SK KAMPUNG FIKRI SUNGAI TONG (SKK) 21500 SETIU TERENGGANU...~~~BERSATU..SETIA..BERJASA~~~
“Dalam hidup ini adakalanya kita perlu menangis, agar kita sedar hidup ini bukan hanya untuk bergembira & berketawa, adakalanya kita perlu ketawa agar kita tahu menghargai nilai setitis air mata, kalau kita tidak merasa kesulitan hari ini, kita tidak akan rasai kemanisan kemudian hari, tidak salah untuk sesekali kita perlu DERITA untuk mengenal erti BAHAGIA...sesekali kita perlu KECEWA untuk kita kenal erti KEJAYAAN...sesekali kita perlu MENANGIS untuk kita syukuri NIKMAT yang diberi...sesekali kita perlu TERHIRIS untuk kita kenal DIRI SENDIRI...."

Tuesday 5 September 2017

KITA SAMA JUARA....WELL DONE

PROGRAM PEMBANGUNAN SUKAN: KARNIVAL BOLA TAMPAR B11 & 16 TAHUN MSST 2017

TEMPAT : SMK BUKIT NENAS ( Sekolah Sukan Negeri Terengganu ), Setiu
TARIKH : 24 - 25 OGOS 2017
HARI : KHAMIS - JUMAAT
RESULT : NAIB JOHAN MSST ( L11 )

Tahniah dan syabas diucapkan kepada Pasukan Bola Tampar SKKFST yang sudah mewakili Daerah Setiu kePeringkat Negeri dalam Karnival Bola Tampar B11 MSST pada hujung minggu yang lepas.Setelah berhempas pulas, akhirnya pasukan telah menang dalam kategori kumpulan. Kemenangan terus berpihak kepada pasukan Setiu pada pusingan separuh akhir bertemu pasukan Besut dengan mata 30-25.
Akhirnya Pasukan Setiu terus mara keperingkat Akhir. Ternyata rezeki masih bukan milik kita apabila tewas ditangan Pasukan Hulu Terengganu dengan mata 30-11. Dengan itu Pasukan Setiu hanya mendapat Naib Johan MSST  B11 bagi pasukan lelaki pada kali ini. Walau bagaimanapun Warga SKKFST tetap berbangga kerana mereka telah mencapai kejayaan ketahap ini, mereka langsung tidak patah semangat untuk menghadapi pihak lawan tetapi hanya rezeki tidak menyebelahi mereka.Syabas dan Tahniah kepada semua pihak yang terlibat samada secara langsung atau tidak langsung.


No comments:

Post a Comment