...SELAMAT DATANG KE LAMAN RASMI SK KAMPUNG FIKRI SUNGAI TONG (SKK) 21500 SETIU TERENGGANU...~~~BERSATU..SETIA..BERJASA~~~
“Dalam hidup ini adakalanya kita perlu menangis, agar kita sedar hidup ini bukan hanya untuk bergembira & berketawa, adakalanya kita perlu ketawa agar kita tahu menghargai nilai setitis air mata, kalau kita tidak merasa kesulitan hari ini, kita tidak akan rasai kemanisan kemudian hari, tidak salah untuk sesekali kita perlu DERITA untuk mengenal erti BAHAGIA...sesekali kita perlu KECEWA untuk kita kenal erti KEJAYAAN...sesekali kita perlu MENANGIS untuk kita syukuri NIKMAT yang diberi...sesekali kita perlu TERHIRIS untuk kita kenal DIRI SENDIRI...."

Monday 2 October 2017

UCAPAN TERIMA KASIH DAN SELAMAT BERTUGAS DI TEMPAT BAHARU: MOHD SAFIE BIN MOHAMED NOOR


NOSTALGIA INDAH  -  SETELAH HAMPIR 34 TAHUN EN MOHD SAFIE BIN MOHAMED NOR berkhidmat di SKKFST, akhirnya beliau meninggalkan jua sekolah ini yang menggamit seribu kenangan manis dan pahit sepanjang berada di sini. Beliau yang lebih mesra dengan panggilan Pok Awang / Abg Awang telah bertukar ke SK Sungai Tong berkuatkuasa pada 1 Oktober 2017 yang lalu.
 Terima kasih dan selamat bertugas di tempat baharu diucapkan kepada Pok Awang telah berkhidmat dan mencurahkan khidmat yang cemerlang di SKKFST. Segala sumbangan dan jasa Pok Awang seiring dengan kecemerlangan SKKFST dipersada dunia pendidikan.
Seluruh warga SKKFST mendoakan semoga Pok Awang sentiasa diberi perlindungan dan kesihatan berpanjangan oleh Allah SWT serta dimurahkan rezeki dan berbahagia bersama keluarga tercinta, serta terus memberikan khidmat yang cemerlang di tempat baharu dan janganlah lupa warga di sini, bakti dan cetusan idea daripada Pok Awang sentiasa kami alu-alukan. Kunjunglah kami di sini, bak kata pepatah " kecil tapak tangan nyiru kami tadahkan "

Saat kita tertawa bersama
Suka duka telah kita lewati
Warga di sini bahagia mengenalimu
Kau selalu mengerti ruang kehidupan ini

Terima kasih, selamat bertugas dan jasamu tetap dikenang....

No comments:

Post a Comment