...SELAMAT DATANG KE LAMAN RASMI SK KAMPUNG FIKRI SUNGAI TONG (SKK) 21500 SETIU TERENGGANU...~~~BERSATU..SETIA..BERJASA~~~
“Dalam hidup ini adakalanya kita perlu menangis, agar kita sedar hidup ini bukan hanya untuk bergembira & berketawa, adakalanya kita perlu ketawa agar kita tahu menghargai nilai setitis air mata, kalau kita tidak merasa kesulitan hari ini, kita tidak akan rasai kemanisan kemudian hari, tidak salah untuk sesekali kita perlu DERITA untuk mengenal erti BAHAGIA...sesekali kita perlu KECEWA untuk kita kenal erti KEJAYAAN...sesekali kita perlu MENANGIS untuk kita syukuri NIKMAT yang diberi...sesekali kita perlu TERHIRIS untuk kita kenal DIRI SENDIRI...."

Monday 17 June 2013

PERJUMPAAN IBU BAPA & GURU TAHUN 6 2013

ISNIN, 17 Jun 2013 - Satu perjumpaan telah diadakan diantara ibu bapa dan guru-guru Tahun 6 bertempat di Makmal Komputer SKKFST. Tujuan perjumpaan ini adalah untuk berbincang mengenai aktiviti Tahun 6 untuk tahun 2013 serta masalah-masalah yang dihadapai oleh ibu bapa serta murid.
Selain itu, pihak sekolah melalui program ini menerangkan matlamat serta target untuk murid-murid tahun 6 dalam menghadapi peperiksaan UPSR yang akan datang. Kesemua ibu bapa serta murid tahun 6 hadir ke perjumpaan ini. Di pihak sekolah semua guru tahun 6 serta guru besar hadir untuk sesi perbincangan.

Sesi pendaftaran ibu bapa murid.Alhamdulillah kehadiran adalah 100%
Terima kasih di atas komitmen yang diberi
Mengambil berkat.Bacaan doa dipimpin oleh Sir Wan Izimi.
Ucapan perasmian dan alu-aluan oleh Puan Guru Besar SKKFST
Sesi pelaporan pencapaian keputusan UPSR sehingga Jun 2013 oleh 
Guru-guru matapelajaran subjek UPSR.
Penyerahan kad pemantauan prestasi murid UPSR kepada ibu bapa.
Menjadi kelaziman tuan rumah menyediakan sedikit jamuan kepada para tetamu.Majlis diakhiri dengan sedikit jamuan ringan di kantin SKKFST.

**TERIMA KASIH KEPADA SEMUA YANG TERLIBAT SECARA LANGSUNG 
DAN TIDAK LANGSUNG**


No comments:

Post a Comment