...SELAMAT DATANG KE LAMAN RASMI SK KAMPUNG FIKRI SUNGAI TONG (SKK) 21500 SETIU TERENGGANU...~~~BERSATU..SETIA..BERJASA~~~
“Dalam hidup ini adakalanya kita perlu menangis, agar kita sedar hidup ini bukan hanya untuk bergembira & berketawa, adakalanya kita perlu ketawa agar kita tahu menghargai nilai setitis air mata, kalau kita tidak merasa kesulitan hari ini, kita tidak akan rasai kemanisan kemudian hari, tidak salah untuk sesekali kita perlu DERITA untuk mengenal erti BAHAGIA...sesekali kita perlu KECEWA untuk kita kenal erti KEJAYAAN...sesekali kita perlu MENANGIS untuk kita syukuri NIKMAT yang diberi...sesekali kita perlu TERHIRIS untuk kita kenal DIRI SENDIRI...."

Monday 19 June 2017

IFTAR & JASAMU DIKENANG

19 Jun 2017 / 24 Ramadhan 1438H - Alhamdulillah...sempurna sudah acara tahunan setiap kali tibanya bulan Ramadhan Qareem...pada majlis iftar itu juga turut diadakan majlis perpisahan bekas GPK HEM En.Zutalmizi bin Ahmad @ Zahid yang telah bertukar ke JPNT. Tuan Guru Besar telah menyampaikan cenderamata sebagai tanda kenang-kenangan.
Seribu penghargaan di ucapkan kepada tetamu jemputan dan warga SKKFST serta keluarga. Dengan kehadiran tuan/puan telah memeriahkan lagi Majlis ini. Alhamdulillah, majlis yang dirancang dalam masa yang singkat ini telah berjaya mendapat sambutan dan berakhir dengan keadaan yang cukup meriah. Syukur kepada Allah di atas segala nikmat yang telah diberi.


Persiapan sebelum majlis berbuka puasa dilakukan oleh warga sekolah.

 Majlis Tahlil yang diketuai oleh Imam Masjid Ladang Fikri.



Tahniah kepada semua warga kerja yang telah bertungkus lumus bagi menjayakan Majlis tersebut. Penghargaan juga kami berikan kepada AJK-AJK PIBG  kerana setiap masa memberikan sokongan kepada kami.

nota kaki : gambar masa berbuka tidak dapat disiarkan kerana admin pun nak berbuka jugak...:)

No comments:

Post a Comment