...SELAMAT DATANG KE LAMAN RASMI SK KAMPUNG FIKRI SUNGAI TONG (SKK) 21500 SETIU TERENGGANU...~~~BERSATU..SETIA..BERJASA~~~
“Dalam hidup ini adakalanya kita perlu menangis, agar kita sedar hidup ini bukan hanya untuk bergembira & berketawa, adakalanya kita perlu ketawa agar kita tahu menghargai nilai setitis air mata, kalau kita tidak merasa kesulitan hari ini, kita tidak akan rasai kemanisan kemudian hari, tidak salah untuk sesekali kita perlu DERITA untuk mengenal erti BAHAGIA...sesekali kita perlu KECEWA untuk kita kenal erti KEJAYAAN...sesekali kita perlu MENANGIS untuk kita syukuri NIKMAT yang diberi...sesekali kita perlu TERHIRIS untuk kita kenal DIRI SENDIRI...."

Saturday 30 June 2018

MAJLIS SAMBUTAN HARI RAYA AIDILFITRI 2018 DISAMBUT MERIAH

26 Jun – Majlis Sambutan Hari Raya Aidilfitri SK First tahun ini disambut meriah oleh  warga sekolah dan tetamu yang berkunjung bagi menikmati pelbagai juadah yang disediakan.
Majlis Sambutan Hari Raya Aidilfitri yang berlangsung di Kantin sekolah bermula jam 9.00 pagi sehingga 1.00 petang  berlangsung dengan sungguh meriah dan warna warni.
Dengan kerjasama kelab Guru & Kakitangan serta PIBG, lebih 20 jenis juadah disediakan seperti Mee Kari, Lontong, Laksa & Laksam, Roti Jala, Ketupat Rendang, Pelbagai Manisan, Kuih Muih, Buah-buahan, dan banyak lagi.
Pada majlis hari itu juga, Warga SK First turut merasa teruja kerana Tuan KPPD Setiu yang baharu turut datang memeriahkan suasana walaupun hanya singgah sekejap kerana ada komitmen lain.
Harapan penganjur agar sambutan seperti ini akan terus dilaksanakan pada tahun-tahun akan datang dengan lebih meriah .
 Jom selongkar gambar sepanjang majlis berlangsung...banyak gambar lagi boleh dilihat dalam FB rasmi sekolah yer...

Maaf segala kekurangan sepanjang majlis. Semoga semua pihak berpuas hati. Semoga berjumpa lagi syawal tahun hadapan. In Shaa Allah.

No comments:

Post a Comment