...SELAMAT DATANG KE LAMAN RASMI SK KAMPUNG FIKRI SUNGAI TONG (SKK) 21500 SETIU TERENGGANU...~~~BERSATU..SETIA..BERJASA~~~
“Dalam hidup ini adakalanya kita perlu menangis, agar kita sedar hidup ini bukan hanya untuk bergembira & berketawa, adakalanya kita perlu ketawa agar kita tahu menghargai nilai setitis air mata, kalau kita tidak merasa kesulitan hari ini, kita tidak akan rasai kemanisan kemudian hari, tidak salah untuk sesekali kita perlu DERITA untuk mengenal erti BAHAGIA...sesekali kita perlu KECEWA untuk kita kenal erti KEJAYAAN...sesekali kita perlu MENANGIS untuk kita syukuri NIKMAT yang diberi...sesekali kita perlu TERHIRIS untuk kita kenal DIRI SENDIRI...."

Tuesday 1 October 2013

PERKHEMAHAN PUTERI ISLAM PERINGKAT DAEARAH SETIU 2013

Alhamdulillah...Perkhemahan Puteri Islam Peringkat Daerah telah berakhir dengan jayanya bermula 29 September  hingga 1 Oktober 2013. Seramai sebelas orang ahli Puteri Islam SKKFST  telah menyertai perkhemahan Puteri Islam peringkat Daerah Setiu. Perkhemahan ini telah diadakan di Kem Merbau Menyusut,Setiu. Ahli Puteri Islam SKKFST diiringi oleh beberapa orang guru pengiring bagi memastikan keselamatan mereka terjamin.


 Khemah didirikan pada 29 September 2013

Kerjasama membina gajet

Pertandingan memasak dadih dan Roti Gulung - walaupun tak menang sekurang-kurangnya kami mencuba.

Makan dulu sebelum berangkat pulang.

Terima kasih daun keladi kepada 4orang pengakap yang turut serta turun membantu puteri-puteri di tapak perkhemahan.Jasa anda dikenang.

No comments:

Post a Comment