...SELAMAT DATANG KE LAMAN RASMI SK KAMPUNG FIKRI SUNGAI TONG (SKK) 21500 SETIU TERENGGANU...~~~BERSATU..SETIA..BERJASA~~~
“Dalam hidup ini adakalanya kita perlu menangis, agar kita sedar hidup ini bukan hanya untuk bergembira & berketawa, adakalanya kita perlu ketawa agar kita tahu menghargai nilai setitis air mata, kalau kita tidak merasa kesulitan hari ini, kita tidak akan rasai kemanisan kemudian hari, tidak salah untuk sesekali kita perlu DERITA untuk mengenal erti BAHAGIA...sesekali kita perlu KECEWA untuk kita kenal erti KEJAYAAN...sesekali kita perlu MENANGIS untuk kita syukuri NIKMAT yang diberi...sesekali kita perlu TERHIRIS untuk kita kenal DIRI SENDIRI...."

Wednesday 7 September 2016

SELAMAT BERCUTI DAN SALAM AIDILADHA

Cuti Pertengahan penggal 2 Tahun 2016 akan bermula pada hari esok  9 Sept 2016 hingga 17 Sept 2016 . Sekolah akan dibuka semula pada 18 Sept 2016  (Ahad).
Diharapkan para pelajar dapat memanfaatkan masa cuti  ini dengan membuat ulangkaji pelajaran dan menyiapkan latihan cuti yang diberi oleh guru. Ibubapa dan penjaga pula diharapkan dapat meluangkan lebih masa dengan anak-anak. Semoga murid sentiasa sihat dan selamat sepanjang cuti sekolah ini.
Dikesempatan ini juga admin ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aiodiladha kepada semua yang beragama islam khususnya warga SKKFST.
"Ada ketikanya… MATA silap memandang, TELINGA salah mendengar, LIDAH terlanjur berkata, FIKIRAN khilaf menafsir & HATI silap menduga.... Mohon maaf atas segalanya, Salam Aidiladha :)"

No comments:

Post a Comment