...SELAMAT DATANG KE LAMAN RASMI SK KAMPUNG FIKRI SUNGAI TONG (SKK) 21500 SETIU TERENGGANU...~~~BERSATU..SETIA..BERJASA~~~
“Dalam hidup ini adakalanya kita perlu menangis, agar kita sedar hidup ini bukan hanya untuk bergembira & berketawa, adakalanya kita perlu ketawa agar kita tahu menghargai nilai setitis air mata, kalau kita tidak merasa kesulitan hari ini, kita tidak akan rasai kemanisan kemudian hari, tidak salah untuk sesekali kita perlu DERITA untuk mengenal erti BAHAGIA...sesekali kita perlu KECEWA untuk kita kenal erti KEJAYAAN...sesekali kita perlu MENANGIS untuk kita syukuri NIKMAT yang diberi...sesekali kita perlu TERHIRIS untuk kita kenal DIRI SENDIRI...."

Monday 17 July 2017

KARNIVAL BAHASA INGGERIS 2017 PERINGKAT ZON SETIU TIMUR

Setiu - 17 Julai 2017, sekali lagi SKKFST telah menjadi tuan rumah bagi Karnival Bahasa Inggeris Peringkat Zon Setiu Timur bagi Tahun 2017. Pelbagai acara yang dipertandingkan seperti Pertandingan Action Song, Poem Recitation, Story Telling, Scrablle dan Public Speaking. Pertandingan Scrabble bermula sejak pagi dan kategori lain bermula jam 2.30 petang.
Setinggi-tinggi Tahniah dan Syabas kepada semua murid yang berjaya dalam karnival tersebut.Tahniah  juga kepada Panitia Bahasa Inggeris khususnya guru-guru yang bertungkus lumus melatih murid-murid sehingga beroleh kejayaan yang cemerlang.Penyampaian hadiah kepada pemenang telah disempurnakan oleh EN.SHAMSUL RAFIZI BIN RAMLI  ( Pen. PPD (BI Rendah) ).
 Pentas utama dan pentas bagi kategori-kategori lain yang dihias indah bagi keselesaan peserta dan pengunjung.
Kategori Scrabble - Tempat Ketiga ZST
 Kategori Poem Recitation - Johan ZST
Kategori paling meriah ' Action Songs ' - Johan ZST
Kategori Story Telling - Naib Johan ZST
Kategori Public Speaking - Naib Johan ZST
 Barisan panel hakim yang arif lagi bijaksana bagi setiap kategori.
Barisan tetamu yang turut hadir memeriahkan karnival bahasa Inggeris pada tahun ini. Jutaan terima kasih kepada semua kerana sudi meluangkan masa untuk bersama kami. Tahniah kepada semua barisan gerak kerja di atas komitmen dan kerjasama yang telah diberikan daripada awal hingga akhir karnival. Semoga segala kerja buat kita diredhai Nya jua.




 

 

No comments:

Post a Comment