...SELAMAT DATANG KE LAMAN RASMI SK KAMPUNG FIKRI SUNGAI TONG (SKK) 21500 SETIU TERENGGANU...~~~BERSATU..SETIA..BERJASA~~~
“Dalam hidup ini adakalanya kita perlu menangis, agar kita sedar hidup ini bukan hanya untuk bergembira & berketawa, adakalanya kita perlu ketawa agar kita tahu menghargai nilai setitis air mata, kalau kita tidak merasa kesulitan hari ini, kita tidak akan rasai kemanisan kemudian hari, tidak salah untuk sesekali kita perlu DERITA untuk mengenal erti BAHAGIA...sesekali kita perlu KECEWA untuk kita kenal erti KEJAYAAN...sesekali kita perlu MENANGIS untuk kita syukuri NIKMAT yang diberi...sesekali kita perlu TERHIRIS untuk kita kenal DIRI SENDIRI...."

Wednesday 14 March 2018

KEJOHANAN BOLA JARING ZON SETIU TIMUR 2018

SETIU , 13 hb MAC 2018
Tahun ini SK Bukit Mundok menjadi tuan rumah bagi kejohanan bola jaring Zon Setiu Timur yang telah diadakan selama dua hari daripada hari selasa 13hb Mac dan berakhir pada hari Rabu
 14hb Mac.
Sepanjang dua hari kejohahan bola jaring ini, sebanyak 11 buah sekolah Zon Setiu Timur  telah bersaing untuk mendapatkan juara dan naib juara untuk mara ke separuh akhir. Alhamdulillah...SKKFST telah mara ke separuh akhir setelah menewaskan SK Bari dengan mata 12 - 0 sekaligus menjadi naib johan kumpulan.







SETIU , 14 hb MAC 2018
Dari keputusan perlawanan separuh akhir dan peringkat akhir kejohanan ini, tempat ketiga bersama disandang oleh SK Kampung Fikri Sungai Tong  dan SK Sungai Tong. Manakala Naib Johan ZST  berjaya disandang oleh SK Tayor. Tahniah kepada pasukan SK Pak Ba muncul juara pada tahun ini.
Turut hadir tetamu kehormat kejohanan tersebut ialah EN.MOHD KHALIL BIN ABDUL RAHMAN ( Penyelia Sukan PPD Setiu ) dan Guru Besar sekolah-sekolah  Zon Setiu Timur. Penyampaian hadiah kepada pemenang telah disempurnakan oleh En. Mohd khalil bin Abdul Rahman. Akhir sekali tahniah kepada semua yang terlibat.





" Sukan menyatukan semua "

No comments:

Post a Comment