...SELAMAT DATANG KE LAMAN RASMI SK KAMPUNG FIKRI SUNGAI TONG (SKK) 21500 SETIU TERENGGANU...~~~BERSATU..SETIA..BERJASA~~~
“Dalam hidup ini adakalanya kita perlu menangis, agar kita sedar hidup ini bukan hanya untuk bergembira & berketawa, adakalanya kita perlu ketawa agar kita tahu menghargai nilai setitis air mata, kalau kita tidak merasa kesulitan hari ini, kita tidak akan rasai kemanisan kemudian hari, tidak salah untuk sesekali kita perlu DERITA untuk mengenal erti BAHAGIA...sesekali kita perlu KECEWA untuk kita kenal erti KEJAYAAN...sesekali kita perlu MENANGIS untuk kita syukuri NIKMAT yang diberi...sesekali kita perlu TERHIRIS untuk kita kenal DIRI SENDIRI...."

Saturday 22 September 2018

RINGKAS TAPI BERMAKNA..

23 Sept - Ahad...Satu majlis ringkas telah diadakan pagi ini bertempat di Kantin SKKFST. Majlis yang dimaksudkan adalah Majlis Pra Persaraaan En.Mohd Safie bin Mohamed Noor atau lebih mesra dipanggil "Pok Awang ". Beliau akan bersara secara rasmi pada 1 Oktober ini. Majlis diadakan untuk memberi peluang kepada Pok Awang menyampaikan amanat terakhir beliau kepada warga SKKFST secara khusus dan juga sebagai penghargaan murid serta warga sekolah kepada beliau bagi mengenang segala jasa beliau sepanjang berkhidmat di SKKFST.
Majlis dimulakan dengan bacaan doa dan ucapan alu-aluan daripada Tuan Guru Besar
Ucapan terakhir insan yang dirai diiringi Tuan Guru Besar
 Majlis diakhiri dengan penyampaian cenderamata kepada Pok Awang sebagai tanda ingatan tulus ikhlas daripada warga sekolah. Terima Kasih kepada Pok Awang atas segala jasa dan komitmen sepanjang berkhidmat di SKKFST.
Murid Tahun 6 turut bersalaman memohon restu daripada semua warga termasuk Pok Awang.
 Gambar kenang-kenangan bersama warga SKKFST
 SELAMAT BERSARA POK AWANG...SEMOGA TERUS DIKURNIAKAN KESIHATAN YANG BERPANJANGAN DAN DIMURAHKAN REZEKI...SEMOGA POK AWANG JUGA BERADA DI DALAM LINDUNGAN ILAHI.

No comments:

Post a Comment