...SELAMAT DATANG KE LAMAN RASMI SK KAMPUNG FIKRI SUNGAI TONG (SKK) 21500 SETIU TERENGGANU...~~~BERSATU..SETIA..BERJASA~~~
“"Orang tua kerja untuk menghidupi anaknya, anaknya sekolah agar mendapatkan kehidupan yang lebih layak di kemudian hari. Dengan belajar dan mendapatkan nilai baik adalah cara jitu pelajar untuk membahagiakan orang tuanya."

Wednesday, 13 November 2013

SELAMAT BERCUTI

Selamat Bercuti Sekolah....

Esok secara rasminya bermulalah cuti sekolah penggal akhir tahun bagi sesi persekolahan 2013. Dan sudah tentu jalanraya akan sedikit lengang.  Legalah sedikit ye tak...
Namun begitu.. mak ayah dah tentu kelam kabut ingin memikirkan mana nak letak anak2... nak tinggalkan di rumah .. bimbang pulak.. nak di letakkan kat kampung.. susahkan nenek dan tok pulak... hmmmm macam2 kan..
Apa2 pun selamat bercuti kepada semua dan jangan lupa jaga diri yer.... dan mak ayah pulak ini jugak kesempatan untuk bercuti jugak... jalan2 bawak anak2.. mak boleh lah rehat sikit... :)



No comments:

Post a Comment