...SELAMAT DATANG KE LAMAN RASMI SK KAMPUNG FIKRI SUNGAI TONG (SKK) 21500 SETIU TERENGGANU...~~~BERSATU..SETIA..BERJASA~~~
“Dalam hidup ini adakalanya kita perlu menangis, agar kita sedar hidup ini bukan hanya untuk bergembira & berketawa, adakalanya kita perlu ketawa agar kita tahu menghargai nilai setitis air mata, kalau kita tidak merasa kesulitan hari ini, kita tidak akan rasai kemanisan kemudian hari, tidak salah untuk sesekali kita perlu DERITA untuk mengenal erti BAHAGIA...sesekali kita perlu KECEWA untuk kita kenal erti KEJAYAAN...sesekali kita perlu MENANGIS untuk kita syukuri NIKMAT yang diberi...sesekali kita perlu TERHIRIS untuk kita kenal DIRI SENDIRI...."

Saturday 9 March 2019

MESYUARAT AGUNG PIBG KALI KE-21

Rabu - 6 Mac yang lalu SKKFST telah berjaya mengadakan Mesyuarat Agung PIBG kali ke-21 dengan jayanya. Majlis yang bermula pukul 3.00 petang itu telah dihadiri oleh semua ibu bapa serta ajk-ajk PIBG. Pendaftaran ibu bapa bermula seawal jam 2.00 petang lagi.
Pada petang itu kehadiran KPPD Setiu, TUAN HAJI MOHD YASMIN BIN YUSOF turut memeriahkan lagi majlis. Pegawai perhubungan sekolah, EN.SHARUDDIN BIN A. RAZAK turut hadir sama berjumpa dan beramah mesra dengan ibu bapa pada petang itu. 
Mesyuarat Agung kali ke-21 telah dirasmikan oleh Tuan Haji Mustafa bin Abdullah ( wakil YB Senator Datuk Hj Razali bin Idris ). Turut diadakan pada hari itu adalah pengagihan bantuan awal persekolahan kepada ibu bapa. Semoga memberi manfaat kepada semua.

Pendaftaran ibu bapa / penjaga
Ketibaan KPPD Setiu Tuan Haji Mohd  Yasmin bin Yusof.
Majlis dimulakan dengan alunan ayat suci Al-Quran yang disampaikan oleh adik Ahmad Sauqi bin Saifuddin.
 Ucapan aluan daripada Tuan Guru Besar Cikgu Zainuddin bin Dollah.
 Ucapan daripada YDP PIBG Tuan Haji Dollah bin Mat Ali.
 Ucapan Daripada KPPD Setiu Cikgu Mohd Yasmin bin Yusof.
 Ucapan perasmian oleh Tuan Haji Mustafa bin Abdullah ( wakil YB Senator Datuk Hj Razali bin Idris )
 Barisan tetamu VIP yang turut hadir dalam Mesyuarat Agung PIBG kali ke-21.
 Gimik pengagihan bantuan awal persekolahan
 Cenderahati kecemerlangan UPSR dan UPKK 2018.
 Terima kasih kerana sudi datang ke sekolah kami..tanda kenangan pihak sekolah kepada tuan.
Sesi mesyuarat bermula
Pengagihan bantuan awal persekolahan mengikut kelas masing-masing.

" Terima kasih kepada semua warga SKKFST yang telah memberikan komitmen dalam menjayakan Mesyuarat Agung PIBG kali ke-21. "

corat - coret ajk pelaksana yang ceria.... 


 


No comments:

Post a Comment