...SELAMAT DATANG KE LAMAN RASMI SK KAMPUNG FIKRI SUNGAI TONG (SKK) 21500 SETIU TERENGGANU...~~~BERSATU..SETIA..BERJASA~~~
“Dalam hidup ini adakalanya kita perlu menangis, agar kita sedar hidup ini bukan hanya untuk bergembira & berketawa, adakalanya kita perlu ketawa agar kita tahu menghargai nilai setitis air mata, kalau kita tidak merasa kesulitan hari ini, kita tidak akan rasai kemanisan kemudian hari, tidak salah untuk sesekali kita perlu DERITA untuk mengenal erti BAHAGIA...sesekali kita perlu KECEWA untuk kita kenal erti KEJAYAAN...sesekali kita perlu MENANGIS untuk kita syukuri NIKMAT yang diberi...sesekali kita perlu TERHIRIS untuk kita kenal DIRI SENDIRI...."

Sunday 9 March 2014

KEJOHANAN MEMANAH PERINGKAT NEGERI 2014

ADIK WAN NUR ANISAH BINTI WAN ZAKARIA - Johan Peringkat Negeri Acara Memanah
Berbaloi!!! hanya setinggi kesyukuran dapat diluahkan apabila atlet memanah SKKFST telah berjaya merangkul tempat pertama dalam kejohanan memanah peringkat negeri yang telah diadakan pada 27 Feb-1 Mac 2014 yang lalu. Adik Wan Nur Anisah adalah di bawah bimbingan Cikgu Zurina Azra bt Che Abdul Rashid dan SKKFST buat pertama kalinya menyertai acara dalam sukan Memanah tersebut. Kejohanan telah berlangsung di SMK Jenagor, Hulu Terengganu.

Di bawah adalah senarai pingat yang telah dirangkul oleh atlet SKKFST :
**4 Emas
** 1 Perak
** 1 Gangsa
TAHNIAH!!!

No comments:

Post a Comment