...SELAMAT DATANG KE LAMAN RASMI SK KAMPUNG FIKRI SUNGAI TONG (SKK) 21500 SETIU TERENGGANU...~~~BERSATU..SETIA..BERJASA~~~
“Dalam hidup ini adakalanya kita perlu menangis, agar kita sedar hidup ini bukan hanya untuk bergembira & berketawa, adakalanya kita perlu ketawa agar kita tahu menghargai nilai setitis air mata, kalau kita tidak merasa kesulitan hari ini, kita tidak akan rasai kemanisan kemudian hari, tidak salah untuk sesekali kita perlu DERITA untuk mengenal erti BAHAGIA...sesekali kita perlu KECEWA untuk kita kenal erti KEJAYAAN...sesekali kita perlu MENANGIS untuk kita syukuri NIKMAT yang diberi...sesekali kita perlu TERHIRIS untuk kita kenal DIRI SENDIRI...."

Monday 23 June 2014

PERTANDINGAN CHORAL SPEAKING PERINGKAT DAERAH SETIU 2014

Pasukan Choral Speaking SKKFST 2014
Hari    : Ahad
Tarikh : 22 Jun 2014
Tempat : Dewan PPD Setiu
Anjuran : Pejabat Pendidikan Daerah Setiu

SKKFST telah menyertai Pertandingan Choral Speaking Peringkat Daerah Setiu 2014. Pertandingan ini disertai oleh lima buah sekolah rendah. Tempat pertama dimenangi oleh SK Mangkok dan  tempat kedua SK Lembah Jaya.
Pasukan dari SKKFST telah memberikan persembahan yang menarik namun nasib tidak menyebelahi. Tahniah diucapkan kepada Sir Wan Izimi,Puan Yuzrida,Puan Siti Fasha kerana berjaya membentuk satu pasukan yang mantap dalam masa yang agak singkat. Semoga kejayaan akan mengiringi Pasukan Choral Speaking pada masa akan datang.


No comments:

Post a Comment