...SELAMAT DATANG KE LAMAN RASMI SK KAMPUNG FIKRI SUNGAI TONG (SKK) 21500 SETIU TERENGGANU...~~~BERSATU..SETIA..BERJASA~~~
“Dalam hidup ini adakalanya kita perlu menangis, agar kita sedar hidup ini bukan hanya untuk bergembira & berketawa, adakalanya kita perlu ketawa agar kita tahu menghargai nilai setitis air mata, kalau kita tidak merasa kesulitan hari ini, kita tidak akan rasai kemanisan kemudian hari, tidak salah untuk sesekali kita perlu DERITA untuk mengenal erti BAHAGIA...sesekali kita perlu KECEWA untuk kita kenal erti KEJAYAAN...sesekali kita perlu MENANGIS untuk kita syukuri NIKMAT yang diberi...sesekali kita perlu TERHIRIS untuk kita kenal DIRI SENDIRI...."

Wednesday 2 November 2016

2016 V-SERIES UNDER 11 VOLLEYBALL CHAMPIONSHIP


Tarikh : 29-30 oktober 2016
Hari : Sabtu - Ahad
Tempat : Muar, johor Bahru

Setiu - 28 Oktober 2016 ( Jumaat ) Pasukan Bola Tampar SKKFST bertolak Ke Muar, Johor Bahru tepat jam 8.10 pagi.Perjalanan rombongan diiringi doa selamat yang dibaca oleh Imam Ladang Fikri En.Abdul Rahman.
" Setinggi-tinggi Tahniah dan Syabas kepada coach..pengurus pasukan..guru-guru pengiring dan teristimewa kepada pasukan Volleyball SKKFST serta penyokong-penyokong alam maya...walaupun rezeki hanya disuku akhir tetapi semangat juang kedua-dua pasukan tetap 5Star.." TERBAIKKKK!!!
Lelaki : ke-4 keseluruhan
Perempuan : ke-7 keseluruhan
Malam perasmian yang diadakan di SJKC Pei Yang, Muar
Aktiviti santai melepaskan lelah digelanggang.

Gambar aksi-aksi pasukan Bola Tampar sepanjang kejohanan...


Majlis penutup dan penyampaian hadiah..


TAHNIAH DAN SYABAS DI ATAS SEMANGAT JUANG KEDUA-DUA PASUKAN ..ANDA MEMANG HEBAT!!!

Tahniah! atas usaha kalian..... jangan patah semangat.. jadikan kegagalan hari ini sebagai pemangkin untuk kejayaan pada hari esok!


#Nota kaki.................Moga Kecemerlangan sentiasa mengiringi anda.. Cemerlang Masa Depan... Cemerlang Di Dunia & Yang UTAMA Cemerlang di  AKHIRAT... INSYAALLAH.... :) 

No comments:

Post a Comment