...SELAMAT DATANG KE LAMAN RASMI SK KAMPUNG FIKRI SUNGAI TONG (SKK) 21500 SETIU TERENGGANU...~~~BERSATU..SETIA..BERJASA~~~
“Dalam hidup ini adakalanya kita perlu menangis, agar kita sedar hidup ini bukan hanya untuk bergembira & berketawa, adakalanya kita perlu ketawa agar kita tahu menghargai nilai setitis air mata, kalau kita tidak merasa kesulitan hari ini, kita tidak akan rasai kemanisan kemudian hari, tidak salah untuk sesekali kita perlu DERITA untuk mengenal erti BAHAGIA...sesekali kita perlu KECEWA untuk kita kenal erti KEJAYAAN...sesekali kita perlu MENANGIS untuk kita syukuri NIKMAT yang diberi...sesekali kita perlu TERHIRIS untuk kita kenal DIRI SENDIRI...."

Wednesday 15 March 2017

SELAMAT BERCUTI KEPADA SEMUA MURID DAN WARGA PENDIDIK



Begitu pantas masa berlalu…cuti sekolah penggal pertama 2017 akan bermula esok…Selamat bercuti kepada semua guru dan murid mulai 17 Mac - 25 Mac 2017. Semoga percutian dapat memberikan manfaat kepada guru terutamanya, yang melepaskan rindu untuk pulang ke kampung masing - masing bagi mengisi masa lapang dan rehat setelah penat mengajar. Kepada murid -  murid pula, jangan lupa mengulangkaji pelajaran di rumah terutamanya yang akan mengambil peperiksaan UPSR 2017. Ingat tu, walau bercuti menyeronokkan, akan tetapi keselamatan semasa pulang ke kampung juga perlu juga dititikberatkan agar keselamatan pergi dan balik juga selamat. Semoga semua murid dan guru sentiasa sihat dan selamat sepanjang cuti sekolah ini.
Selamat bercuti....


PERHATIAN!!!
SEKOLAH AKAN DIBUKA SEMULA PADA 26 MAC 2017 (AHAD)…HARAP MAKLUM!!!


 

No comments:

Post a Comment