...SELAMAT DATANG KE LAMAN RASMI SK KAMPUNG FIKRI SUNGAI TONG (SKK) 21500 SETIU TERENGGANU...~~~BERSATU..SETIA..BERJASA~~~
“Dalam hidup ini adakalanya kita perlu menangis, agar kita sedar hidup ini bukan hanya untuk bergembira & berketawa, adakalanya kita perlu ketawa agar kita tahu menghargai nilai setitis air mata, kalau kita tidak merasa kesulitan hari ini, kita tidak akan rasai kemanisan kemudian hari, tidak salah untuk sesekali kita perlu DERITA untuk mengenal erti BAHAGIA...sesekali kita perlu KECEWA untuk kita kenal erti KEJAYAAN...sesekali kita perlu MENANGIS untuk kita syukuri NIKMAT yang diberi...sesekali kita perlu TERHIRIS untuk kita kenal DIRI SENDIRI...."

Tuesday 18 April 2017

PERARAKAN APRESIASI KO-KURIKULUM SKKFST 2017

Tarikh : 18 April 2017
Masa : 2.30 petang - 3.30 petang
Tempat : Bermula di Dataran Perhimpunan SKKFST
              Sasaran : Murid Tahap 2, guru-guru dan pihak pentadbir SKKFST
 Satu program kokurikulum telah di adakan pada hari Selasa iaitu Perarakan Apresiasi Kokurikulum 2017 dengan jayanya. Ianya merupakan salah satu daripada aktiviti kokurikulum. Selain itu juga satu kerjasama dengan pihak komuniti Ladang Fikri di mana satu gotong royong membersihkan rumah warga emas sekitar Ladang Fikri yang melibatkan murid-murid dan semua guru SKKFST.
Perarakan dimulakan dengan Tuan Guru Besar dan barisan pentadbir lain di bahagian hadapan dan juga beberapa orang ahli PENGAKAP yang memegang banner Perarakan Apresiasi Kokurikulum 2017. Diikuti oleh Persatuan Puteri Islam dan kelab / persatuan yang lain.
TERIMA KASIH PADA SEMUA YANG TERLIBAT. TIDAK LUPA JUGA DIUCAPKAN RIBUAN TERIMA KASIH KEPADA PIHAK MASYARAKAT SETEMPAT DAN JUGA KEPADA ANGGOTA KESELAMATAN SKKFST YANG MENJAGA KESELAMATAN KETIKA PERARAKAN TERSEBUT.

No comments:

Post a Comment