...SELAMAT DATANG KE LAMAN RASMI SK KAMPUNG FIKRI SUNGAI TONG (SKK) 21500 SETIU TERENGGANU...~~~BERSATU..SETIA..BERJASA~~~
“Dalam hidup ini adakalanya kita perlu menangis, agar kita sedar hidup ini bukan hanya untuk bergembira & berketawa, adakalanya kita perlu ketawa agar kita tahu menghargai nilai setitis air mata, kalau kita tidak merasa kesulitan hari ini, kita tidak akan rasai kemanisan kemudian hari, tidak salah untuk sesekali kita perlu DERITA untuk mengenal erti BAHAGIA...sesekali kita perlu KECEWA untuk kita kenal erti KEJAYAAN...sesekali kita perlu MENANGIS untuk kita syukuri NIKMAT yang diberi...sesekali kita perlu TERHIRIS untuk kita kenal DIRI SENDIRI...."

Wednesday 20 May 2015

KARNIVAL KO KAKADEMIK BAHASA INGGERIS PERINGKAT NEGERI TERENGGANU 2015


Rabu... 20 Mei 2015 , Karnival Ko Akademik Bahasa Inggeris Peringkat negeri Terengganu telah diadakan di sk putera Jaya, Setiu. Sebanyak 8 Daerah seluruh Negeri Terengganu telah menghantar wakil masing-masing untuk berentap.SKKFST mewakili Daerah Setiu dalam Kategori Story Telling, namun demikian, rezeki bukan milik SKKFST pada hari itu yang mana peserta Setiu telah tewas dengan daerah-daerah lain yang bertanding. Walau bagaimanapun satu pengalaman kepada Adik Ahmad Shafi bin Saifuddin kerana telah berjaya hingga keperingkat ini. Semoga lebih berjaya pada masa depan. 
Adik Ahmad Shafi bin Saifuddin.
Diharap Karnival Bahasa Inggeris ini dapat menerapkan lagi minat para murid terhadap bahasa kedua ini.
Ucapan perasmian penutup dan penyampaian hadiah kepada pemenang telah disempurnakan oleh Tuan Haji Kipayatu Allah bin Dato' Mohd Said , Ketua Pegawai Pendidikan Daerah Setiu.
Bersama Jurulatih Sir Wan Izimi bin Wan Md Zin.
Antara aksi-aksi peserta Story Telling.
 
Tahniah dan syabas kepada semua pemenang...yang kurang bernasib baik kita cuba lagi dilain masa...


" TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA ENTRY SAYA "

No comments:

Post a Comment