...SELAMAT DATANG KE LAMAN RASMI SK KAMPUNG FIKRI SUNGAI TONG (SKK) 21500 SETIU TERENGGANU...~~~BERSATU..SETIA..BERJASA~~~
“Dalam hidup ini adakalanya kita perlu menangis, agar kita sedar hidup ini bukan hanya untuk bergembira & berketawa, adakalanya kita perlu ketawa agar kita tahu menghargai nilai setitis air mata, kalau kita tidak merasa kesulitan hari ini, kita tidak akan rasai kemanisan kemudian hari, tidak salah untuk sesekali kita perlu DERITA untuk mengenal erti BAHAGIA...sesekali kita perlu KECEWA untuk kita kenal erti KEJAYAAN...sesekali kita perlu MENANGIS untuk kita syukuri NIKMAT yang diberi...sesekali kita perlu TERHIRIS untuk kita kenal DIRI SENDIRI...."

Saturday 23 May 2015

KEJOHANAN BOLA TAMPAR MAJLIS SUKAN SEKOLAH TERENGGANU 2015

SETIU NELANG !!!
Kejohanan Bola Tampar MSST Terengganu telah diadakan pada 21 - 22 Mei 2015 yang lalu bertempat Di Gelanggang Bola Tampar Pejabat Daerah Kemaman.

Sukacita dimaklumkan bahawa  dalam kejohanan tersebut Pasukan Bola Tampar Lelaki 12 tahun Setiu  telah muncul tempat ketiga setelah tewas dengan Daerah Dungun 15 - 13 dan 15 - 14 manakala Pasukan Bola Tampar Perempuan 12 tahun Setiu  kalah awal juga tewas dengan Daerah Dungun.
  Walau bagaimanapun, ucapan TAHNIAH DAN SYABAS kepada pasukan Daerah Setiu,Pengurus Pasukan,Jurulatih serta penyokong - penyokong setia.Biarpun tidak mencapai kemenangan tapi Percayalah, sukar untuk mencapai ketahap ini. Semoga kejayaan tersebut akan memberi rangsangan, motivasi dan semangat kepada pasukan yang lain untuk mencipta kejayaan. 
Terima kasih juga ditujukan buat mantan GB Puan Zakiah binti Hasshim kerana turut hadir memberi semangat kepada pasukan dan terus-menerus menyokong perjalanan aktiviti SKKFST.


Berita bergambar :
 Tahniah diucapkan kepada pasukan SETIU serta guru - guru yang terlibat menjayakan kejohanan ini secara langsung dan tidak langsung.

KEPUTUSAN RASMI KEJOHANAN BOLA TAMPAR MSST 2015 :

 LELAKI  B12
JOHAN - HULU TERENGGANU
NAIB JOHAN - DUNGUN
KETIGA BERSAMA - SETIU & KEMAMAN

PEREMPUAN B12
JOHAN - KUALA NERUS
NAIB JOHAN - HULU TERENGGANU
KETIGA BERSAMA - DUNGUN & BESUT


" TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA ENTRY SAYA "

No comments:

Post a Comment