...SELAMAT DATANG KE LAMAN RASMI SK KAMPUNG FIKRI SUNGAI TONG (SKK) 21500 SETIU TERENGGANU...~~~BERSATU..SETIA..BERJASA~~~
“Dalam hidup ini adakalanya kita perlu menangis, agar kita sedar hidup ini bukan hanya untuk bergembira & berketawa, adakalanya kita perlu ketawa agar kita tahu menghargai nilai setitis air mata, kalau kita tidak merasa kesulitan hari ini, kita tidak akan rasai kemanisan kemudian hari, tidak salah untuk sesekali kita perlu DERITA untuk mengenal erti BAHAGIA...sesekali kita perlu KECEWA untuk kita kenal erti KEJAYAAN...sesekali kita perlu MENANGIS untuk kita syukuri NIKMAT yang diberi...sesekali kita perlu TERHIRIS untuk kita kenal DIRI SENDIRI...."

Monday 4 May 2015

KEJOHANAN CATUR MSSD 2015

Tarikh : 4 Mei 2015
Hari : Isnin
Masa : 8.00 pagi - 5.00 Ptg
Tempat : Dewan SMK Sungai Tong

Semalam telah berlangsung satu Kejohanan Catur MSSD yang bertempat di Dewan SMK Sungai Tong dengan jayanya.Kejohanan itu telah dikelolakan oleh Unit Kokurikulum SKKFST dengan kerjasama PPD Setiu.Agak mengecewakan kerana tiada wakil dari SKKFST yang layak untuk terus ke Peringkat Negeri. Walaubagaimanapun warga SKKFST tetap mengucapkan syabas kepada peserta kerana menamatkan kejohanan dengan bersungguh-sungguh,mungkin bukan rezeki kita di sini.kita cuba lagi dilain masa.

pegawai-pegawai kejohanan yang bertugas
Terdapat 6 kategori yang telah dipertandingkan iaitu L12,P12,L15,P15,L18 & P18
4 peserta P12 dan 4 peserta L12 dari SKKFST tekun mengatur strategi
Suasana Dewan semasa kejohanan berlangsung
Perasmian penutup dan penyampaian hadiah telah disempurnakan oleh En Rosmadi bin Nasir ,Pen. PPD (Pembangunan Sukan) diiringi oleh Pengerusi Teknik Catur Daerah Setiu En Mohd sabri bin Mohd.
Akhir kata setinggi-tinggi tahniah kepada yang berjaya melayakkan diri ke Peringkat Negeri.Ingat bahawa anda semua membawa nama DAERAH SETIU untuk ditonjolkan.
 " MAJULAH SUKAN UNTUK SETIU "




No comments:

Post a Comment